20 maart 2018 – Ons supportaanvraag formulier is vernieuwd.
Hulp nodig?
Limid levert, installeert en verzorgt support in de vorm die u wenst. Telefonische support, remote support of bezoek bij u op locatie behoort tot de mogelijkheden.
Makkelijker support aanvragen
Met ons vernieuwde support formulier, wordt het nu nog makkelijker om support aan te vragen.
Doordat u de gevraagde informatie gelijk kunt invullen, kan onze support afdeling u sneller helpen!
Service of worden er kosten in rekening gebracht?
Kwaliteit van onze service- en dienstverlening staat bij ons hoog in het vaandel. Of er sprake is van betaalde service is uiteraard afhankelijk van uw specifieke melding. Onze afdeling support zal echter eventuele kosten altijd vooraf met u bespreken.
Een SLA onderhoudsovereenkomst afsluiten
U moet kunnen vertrouwen op uw audiovisuele apparatuur en daarbij behorende software. Deze moet functioneren wanneer u deze nodig heeft. Om de levensduur te verlengen en om uitval te reduceren biedt Limid verschillende onderhoudsmodules voor uw hardware en/of software.