Zorg voor een goede service & onderhouds-overeenkomst

Houd uw installatie in topconditie

Naast het leveren van de apparatuur kunt u tevens van ons een adequate serviceverlening verwachten. Limid is geautoriseerd servicepartner voor nagenoeg alle merken waarmee een vlotte en flexibele afhandeling van al uw service vraagstukken op het gebied van hardware en software gewaarborgd is.

 

AdviesUw AudioVisuele apparatuur moet het gewoon doen en daarom is het belangrijk dat uw AudioVisuele installatie goed onderhouden wordt.

Waarom onderhoud?

Gebruikers willen ‘ontzorgd’ worden en er is sterke behoefte ontstaan in het vergroten van efficiency. Naast de juiste presentatie apparatuur en eenvoudige bediening hiervan ontstaat een sterk groeiende vraag naar vakkundig onderhoud. Onderhoud en serviceverlening op locatie van de eindgebruiker,  waarmee behoud van beeldkwaliteit wordt gewaarborgd en uitval van de apparatuur sterk wordt verminderd.

U moet kunnen vertrouwen op uw audiovisuele apparatuur en daarbij behorende software. Deze moet functioneren wanneer u deze nodig heeft. Om de levensduur te verlengen en om uitval te reduceren biedt Limid verschillende onderhoudsmodules voor uw hardware en/of software.

 

Ons belangrijkste advies: preventief onderhoud! Houdt uw apparatuur in goede conditie en laat deze jaarlijks onderhouden. Voor een vast bedrag per jaar (geen verrassingen achteraf) maken wij een afspraak bij u op locatie voor volledig onderhoud op uw audiovisuele hardware en tevens uw software!

 

Onderstaand een aantal belangrijke voordelen van preventief onderhoud.

  • Reduceren van het risico van storingen en defecten
  • Langere levensduur
  • Altijd de juiste instellingen en optimale afstelling
  • Hogere betrouwbaarheid
  • Onderhoud door een speciaal opgeleide en vakbekwame specialist
  • Hogere inruilwaarde bij vervanging.

Wat valt binnen het onderhoudscontract?

Onderhoud op locatie illustratie Anne Vree

Preventief onderhoud op locatie

Uw ruimte zal eens per jaar worden bezocht door een door de fabrikant geautoriseerde servicetechnicus van Limid. De technicus zal de aanwezige projector/large format display of touch-screen onderhouden volgens het onderhoudsschema en voorschrift van de fabrikant. De apparatuur wordt voorzien van eventuele upgrades en rmware updates en de gehele installatie controleren op slijtage en rapporteert de staat en gebruik van de aanwezige apparatuur. Dit jaarlijks bezoek en onderhoud is inbegrepen in onze overeenkomst.
Dit jaarlijks preventieve onderhoud zorgt voor een optimale garantiedekking maar in belangrijke mate voor het minimaliseren van uitval door storingen en daarnaast verlengt het de levensduur van de apparatuur.

 

Hiernaast valt binnen het onderhoudscontract:
• Telefonische helpdesk
• Toegang tot support via klantportal van Limid
• Remote support (hulp op afstand/meekijken)
• Software onderhoud (optioneel)

De SLA dekt ook de verplichte/benodigde software maintenance licenties voor bijvoorbeeld de SMART Board software alsmede de updates en upgrades van de software in de besturingssystemen.
Dit betekend dat voor de SMART Board alle toekomstige product en software verbeteringen zowel voor updates als upgrades gratis beschikbaar zijn gedurende de looptijd van het onderhoudscontract.

Adviesgesprek aanvragen

Wenst u meer informatie over onze producten of wilt u de producten live in actie zien? Maak dan een afspraak voor een bezoek in onze showroom in Zwolle, Houten of Amsterdam.
Neem direct contact met ons op via 038 - 420 90 90

Vraag adviesgesprek aan