• SNELLE SERVICE
  • SCHERPSTE PRIJS
  • DESKUNDIG ADVIES
  • LANDELIJKE DEKKING

Retour / Teruggavebeleid

Wij nemen klachten van onze klanten zeer serieus. Uiteraard doen we er alles aan om de producten te leveren zoals overeengekomen. Mocht de levering desondanks niet naar tevredenheid zijn van wat is overeengekomen, neemt u dan contact met ons op. U dient eventuele klachten binnen 2 werkdagen na levering per e-mail of per telefoon bij ons kenbaar te maken.

Na ontvangst van uw klacht zullen wij contact met u opnemen om deze te bespreken en samen te kijken naar een passende oplossing. Ons uitgangspunt is immer om gezamenlijk tot een best mogelijke oplossing te geraken.

Onze voorwaarden omtrent webshopbestellingen:

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@limid.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. 

 

Retouradres:  Retourzending kan naar : Limid BV , t.a.v. afdeling retouren, Ohmstraat 2, 8013 PZ te Zwolle. 

Onze standaard voorwaarden omtrent retour en teruggave (anders dan webshopbestellingen)

  • Bij annulering door afnemer/klant behoudt LIMID zich het recht voor om annuleringskosten in rekening te brengen ter hoogte van 15% van de orderwaarde. In die gevallen dat bij de uitwerking van de geannuleerde opdracht LIMID kosten heeft gemaakt, die de 15% van de opdrachtwaarde overstijgen, heeft LIMID ook het recht deze “meerkosten” in rekening te brengen.
  • Opdrachten voor maatwerk zoals meubilair, koffers en specifieke constructies kunnen niet geannuleerd worden. Leveringen van maatwerk kunnen niet retour genomen worden. 
  • Zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van LIMID, die alleen gegeven wordt na het volgen van de zogenoemde RMA procedure, is LIMID niet verplicht een retourzending van afnemer te accepteren. Het risico van retour gezonden zaken blijft berusten bij afnemer totdat zij door LIMID zijn gecrediteerd. Creditering geschiedt onder aftrek van 15% van de prijs van de retour gezonden zaken, met een minimum van EUR 25. De bij de oorspronkelijke levering in rekening gebrachte vrachtkosten zijn hiervan uitgesloten. 
  • In geval van beschadigde goederenontvangst dient dit direct op de aftekenlijst van de vervoerder aangetekend te worden, anders vervalt het recht op garantie/retourzending. 
  • Indien tijdig en in overeenstemming met deze voorwaarden is gereclameerd en naar het redelijk oordeel van LIMID genoegzaam is aangetoond dat de zaken c.q. de verrichte werkzaamheden/diensten niet geschikt zijn voor het gebruik waarvoor zij zijn bestemd, zal LIMID de keuze hebben of de niet-deugdelijk gebleken zaken / werkzaamheden /diensten kosteloos nieuw te leveren/opnieuw te verrichten of een korting op de prijs te verlenen. 
  • RMA procedure; voor het retour sturen van apparatuur dient u in het bezit te zijn van een zogenaamd RMA formulier. Deze vraagt u schriftelijk aan via service@limid.nl .  Vervolgens ontvangt u van ons een RMA formulier en een RMA nummer welke u dient te vermelden. Tevens dient u bij het retour zenden duidelijk de probleemomschrijving te vermelden. 
  • Retouradres: Retourzending kan naar : Limid BV , t.a.v. afdeling retouren, Ohmstraat 2, 8013 PZ te Zwolle. Vermeld dan altijd uw RMA nummer indien u deze heeft ontvangen van ons. 
  • Termijn; termijn voor retour sturen van apparatuur middels RMA procedure: binnen garantieperiode, gehele periode. Buiten garantieperiode; in overleg via service@limid.nl 
  • Ontvangst en terugkoppeling: na ontvangst van uw product/apparaat ontvangt u van ons een ontvangstbevestiging en binnen 4 werkdagen na ontvangst een duidelijk beschreven procedure over vervolgtraject.
  • Fabrieksgarantie: minimaal 1 jaar op alle apparatuur, tenzij door fabrikanten anders bepaald; zo is de gangbare termijn voor externe voedingen, adapters en accu’s doorgaans 6 maanden. Projectielampen, filters, batterijen etc. zijn niet inbegrepen. 
  • Op de door LIMID geleverde installatiewerkzaamheden (elektrotechnische installatie, montage, bekabeling en aansluitpunten) verstrekt LIMID een garantie van één jaar. 
  • Garantie geldt alleen bij gebruik, waartoe het werk volgens de opdracht is bestemd; indien omtrent de gebruiksbestemming niets anders is overeengekomen, geldt garantie alleen bij normaal gebruik. 
  • Garantie geldt slechts bij normale omstandigheden. Hieronder wordt onder meer verstaan: het zorgen voor voldoende vochtigheid in de atmosfeer, het niet blootstellen aan te grote vochtigheid of droogte, koude, hitte etc. 
  • Behoudens voorafgaande schriftelijke toestemming van LIMID is het afnemer niet toegestaan aan de geleverde apparatuur zelf reparaties te verrichten of door derden te laten verrichten, tenzij deze worden uitgevoerd door een door de fabrikant geautoriseerde servicepartner. 

BEZOEKADRES

  • Limid
  • Ohmstraat 2
  • 8013 PZ Zwolle
  • facebook facebook
FaceBook Twitter

POSTBUS

  • Limid
  • Postbus 85
  • 8000 AB Zwolle

NIEUWSBRIEF

ALTIJD OP DE HOOGTE VAN AANBIEDINGEN EN SPECIALE ACTIES?