Support aanvragen
Voor een support aanvraag dient u het supportformulier in te vullen. Onze medewerker kan vervolgens bepalen welke soort supportactie nodig is. Onze medewerker zal na het invullen van het formulier een afspraak met u maken.
Supportformulier
Remote support
Binnen onze service & onderhoudsoplossingen bieden wij tevens de mogelijkheid voor zogenaamde ‘hulp op afstand’. Hiermee kan onze support afdeling online uw computer op afstand overnemen en diverse stappen uitvoeren om uw storing op te lossen.
Hoe werkt het?
Na het maken van een afspraak met de supportafdeling, kan onze medewerker bepalen of er ‘hulp of afstand’ nodig is. Mocht dit het geval zijn dan kunt u hiervoor onderstaande button aanklikken. (Onze medewerker zal u hierbij assisteren.)
Remote support
Kosten?
Indien u beschikt over een service & onderhoudsovereenkomst op de apparatuur welke het betreft zullen wij ‘hulp of afstand’ kosteloos als extra service verzorgen. Beschikt u niet over een service & onderhoudsovereenkomst zal onze medewerker de mogelijke kosten vooraf met u bespreken.
Teamviewer
Onze support medewerker zoekt verbinding met uw computer via een beveiligde verbinding. Als dit gelukt is zien wij uw beeldscherm op onze helpdesk computer. Net alsof wij bij u op huis bezoek zijn. Klinkt eng? Dat is het absoluut niet. Het programma wat wij gebruiken om contact met uw computer te maken heet Teamviewer.